Afbeelding

Openbare bekendmakingen

Algemeen

Als u gaat verhuizen naar een ander adres dient u dit door te geven aan de gemeente waar u woont. Als dit niet gebeurt, dan start de gemeente een adresonderzoek op. Als daarop geen reactie komt, dan kan het besluit volgen om iemand uit te schrijven uit de Basisregistratie personen (BRP). Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om het voornemen tot ’ambtshalve uitschrijving uit de Basisregistratie Personen (BRP)’ te publiceren als we de bekendmaking niet per post kunnen versturen. Het betreft de volgende persoon:

Voornemen ambtshalve uitschrijving uit Basisregistratie personen (BRP)

Naam                          Geboren                    Adres
S.R. Lauterslager        10-03-1968                Wikke 15

Staat uw naam hierboven of weet u waar bovenstaand persoon verblijft, neem dan contact op met de gemeente Huizen via 14035 of mail gemeente@huizen.nl. Indien wij binnen twee weken geen reactie hebben ontvangen, schrijven wij de bovenstaand persoon uit.

Jaarstukken 2019

Burgemeester en wethouders van de gemeente Huizen maken bekend dat de jaarstukken 2019, inhoudende het jaarverslag en de jaarrekening met bijlagen over 2019, als ook het erbij behorende controlerapport, aan de gemeenteraad ter vaststelling zijn overgelegd. De genoemde jaarstukken zijn tot en met de dag van de behandeling in de gemeenteraad (25 juni 2020) voor iedereen in te zien. Zie hiervoor het kopje 'inzage stukken'. Daarnaast zijn de jaarstukken ook beschikbaar via de website van de gemeente, www.huizen.nl (tabblad ‘Bestuur’).

Ingekomen aanvragen om vergunning/meldingen

Aanvragen omgevingsvergunning

- IJsselmeerstraat 3a, tijdelijk (3 jaar) plaatsen van 2 schoollokalen met toiletblok (units) voor extra onderwijshuisvesting aan de achterkant van het terrein (ontvangen: 11-05-2020);
- Vletstraat 20, het isoleren en vernieuwen van het dak, het plaatsen van dakkapellen op het zijdakvlak van de woning (ontvangen: 19-05-2020);
- Herdersweg 11, kappen van een beuk op het achtererf (ontvangen: 18-05-2020);
- Wadden 34, plaatsen van een portocabin (ontvangen: 20-05-2020);
- Voorbaan 32, kappen van een naaldboom in het achtererf (ontvangen: 20-05-2020);
- Kompas 7, plaatsen van een dakkapel op het achterdakvlak van de woning (ontvangen: 18-05-2020);
- Vissersstraat 12, uitbreiden van de eerste verdieping aan de achtergevel van de woning (ontvangen: 24-05-2020).

Sloopmeldingen (par. 1.7 Bouwbesluit 2012)

- Flevolaan 1, verwijderen van diverse binnen- en buitenmuren, verwijderen van een deel van de bestaande kapconstructie, dakkapellen en schoorsteen (ontvangen: 19-05-2020);
- Schokkinglaan 5, slopen van een woonhuis (ontvangen: 18-05-2020);
- Punter 27, verwijderen van asbesthoudende materialen uit een middenspanningsruimte (ontvangen: 20-05-2020);
- Roef 30, verwijderen van asbesthoudende materialen uit een middenspanningsruimte (ontvangen: 20-05-2020).

Op basis van bovenstaande kennisgeving kan geen zienswijze, bezwaar- of beroepschrift worden ingediend. Dat is wel mogelijk nadat op een aanvraag is beslist of een ontwerpbesluit ter inzage is gelegd. Deze (voorgenomen) besluiten worden bekendgemaakt onder de rubrieken 'AFWIJKINGEN VAN BESTEMMINGSPLAN', 'ONTWERPBESLUITEN' of 'VERLEENDE VERGUNNINGEN'.

Niet in behandeling genomen aanvragen omgevingsvergunning

Aanvraag onvolledig/buiten behandeling gesteld

- Oud Bussummerweg 29, realiseren van een zwembadhuis (ontvangen: 02-03-2020).

Aanvragen ingetrokken

- Lindenlaan 23, wijzigen van de bestemming detailhandel naar bestemming gemengd (ontvangen: 28-03-2020);
- Zeeweg 46, plaatsen van zonnepanelen (ontvangen: 09-04-2020).

Verleende vergunningen / genomen besluiten

Omgevingsvergunningen (reguliere voorbereidingsprocedure)

- Koningin Julianastraat 38a, plaatsen van een dakkapel op het achterdakvlak (verzonden: 20-05-2020);
- Alaskastroom 29, plaatsen dakkapel in het voordakvlak (verzonden: 20-05-2020);
- Erasmushof 15, plaatsen van een dakkapel op het voordakvlak van de woning (verzonden: 20-05-2020);
- De Savornin Lohmanlaan 6, plaatsen van een dakhuisje en het verwijderen van 2 kozijnen in de zijgevel (verzonden: 20-05-2020);
- Vd Duyn van Maasdamlaan 19, realiseren van een dakhuisje op het achterdakvlak van de woning (verzonden: 20-05-2020);
- Diverse locaties, kappen van diverse bomen op gemeentegrond (kaplijst 2020) (verzonden: 20-05-2020);
- Bakboord 75, kappen van een berk (verzonden: 25-05-2020);
- Groen van Prinstererlaan 5, kappen van een berk (verzonden: 25-05-2020);
- Beursweg 13, kappen van een es en een kastanjeboom op het zij-erf (verzonden: 25-05-2020).

Collecte

Door het coronavirus zijn alle fysieke landelijke collectes van de Erkende Goede Doelen in elk geval tot en met 6 juni opgeschort. Op de website van het Centraal Bureau Fondsenwerving vindt u meer informatie, bijvoorbeeld over digitaal doneren (www.cbf.nl).

Bezwaar

De besluiten met bijbehorende stukken liggen vanaf de dag na deze publicatie ter inzage. Als u door een of meerdere van bovengenoemde besluiten rechtstreeks in uw belang bent getroffen, dan kunt u binnen zes weken na de verzenddatum van het besluit een gemotiveerd bezwaarschrift overeenkomstig de Algemene wet bestuursrecht indienen. Het bezwaarschrift dient te worden gericht aan burgemeester en wethouders van Huizen, ter attentie van de bezwaarschriftencommissie, Postbus 5, 1270 AA Huizen.

Het bezwaarschrift bevat: ondertekening, naam en adres van de indiener, een dagtekening en een omschrijving van het besluit waartegen bezwaren bestaan. Het indienen van een bezwaarschrift schorst niet de inwerkingtreding van een omgevingsvergunning. In geval van onverwijlde spoed kan - naast het indienen van een bezwaarschrift - een verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening worden gedaan. De omgevingsvergunning treedt dan niet in werking voordat op dit verzoek is beslist. Een verzoek om voorlopige voorziening dient te worden gericht aan de voorzieningenrechter van de rechtbank. Adres: Voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, afdeling Bestuursrecht, Postbus 16005, 3500 DA Utrecht.

Inzage stukken

Wilt u ontwerpbesluiten, vergunningen, weigeringen e.d. inzien bij het Klantcontactpunt? Door het coronavirus is dit alleen mogelijk op afspraak. Bel voor het maken van een afspraak naar (035) 528 19 11. Wilt u aanvragen en meldingen inzien bij het Omgevingsloket? Het Omgevingsloket werkt volledig op afspraak. Om een afspraak te maken mailt u naar omgeving@huizen.nl. Telefonisch een afspraak maken kan via (035) 528 19 11.

Afbeelding
Overhangend groen Algemeen 9 uur geleden
Afbeelding
Verkiezingen 6 juni 2024 Algemeen 9 uur geleden
Afbeelding
Openbare bekendmakingen Algemeen 9 uur geleden
Afbeelding
Huizer Ondernemersevent Algemeen 9 uur geleden
Afbeelding
Groot onderhoud A1/A27 in 4 weekenden Algemeen 9 uur geleden
Afbeelding
Onderzoek naar communicatievoorkeuren inwoners Huizen Algemeen 9 uur geleden