Afbeelding

Openbare bekendmakingen

Algemeen

Dit zijn de openbare bekendmakingen van donderdag 24 december.

Beleidsregels huishoudelijke hulp gemeente Huizen 2021

Op grond van artikel 1:3, vierde lid, van de Awb in samenhang met artikel 4:81, eerste lid, van de Awb en op basis van artikel 7.1.1. van de verordening sociaal domein 2018 zijn de beleidsregels huishoudelijke hulp gemeente Huizen 2021 vastgesteld en daarmee het KPMG “Normenkader huishoudelijke ondersteuning 2019” van bureau HHM. Deze beleidsregels gaan in op 1 januari 2021. De beleidsregels sociaal domein gemeente Huizen 2018 worden per 1 januari 2021 ingetrokken. De nieuwe beleidsregels zijn te vinden op www.officielebekendmakingen.nl.

Voornemen ambtshalve uitschrijving BRP

Als u gaat verhuizen naar een ander adres, dan bent u verplicht om dit door te geven aan de gemeente waar u woont. Als u dit niet doet, dan start de gemeente een adresonderzoek op. Als daarop geen reactie komt, dan kan de gemeente het besluit nemen om u uit te schrijven uit de Basisregistratie personen (BRP). Het betreft:

Naam                Geboortedatum                Adres
G. Kreuning        06-05-1985                Westkade 140 (briefadres)
V.H. den Ouden        26-06-1966                Zeeweg 12
G.L. Stefanov        14-02-1987                Deelweg 8                        

Staat uw naam hierboven of weet u waar bovenstaande personen verblijven, neem dan contact op met de gemeente via 14035 of mail naar gemeente@huizen.nl. Indien wij binnen twee weken geen reactie hebben ontvangen, schrijven wij de bovenstaande personen uit.

Beschikking ambtshalve uitschrijving BRP

Uit adresonderzoek is gebleken dat de onderstaande personen niet meer wonen op het adres waar zij volgens de Basisregistratie personen (BRP) staan ingeschreven. Op grond van artikel 2.21 en 2.22 Wet BRP hebben wij besloten om de bijhouding van deze persoonslijsten op te schorten. Dit houdt in dat deze personen worden uitgeschreven uit de BRP. Het betreft:
- S.M. Fila, geboortedatum 11-07-1989, datum uitschrijving 11-08-2020;
- Y.A. de Groot, geboortedatum 01-01-1979, datum uitschrijving 11-08-2020, verblijfplaats onbekend;
- T. Janssen, geboortedatum 27-05-1982, datum uitschrijving 06-08-2020, verblijfplaats onbekend.

Wilt u bezwaar indienen? Lees hoe u dat kunt doen onder het kopje ‘bezwaar’.

Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om het voornemen en/of de beschikking tot ’ambtshalve uitschrijving uit de Basisregistratie Personen (BRP)’ te publiceren als we de bekendmaking niet per post kunnen versturen.

Ingekomen aanvragen om vergunning/meldingen

Aanvragen omgevingsvergunning

- Locatie Oude Haven (nabij Waterbalk), realiseren van 35 woningen Blok 2 en 3 (ontvangen: 17-12-2020);
- Schoener t.hv. nr.14, tijdelijk opslaan van roerende zaken (3 parkeervakken) (ontvangen: 18-12-2020);
- Bever t.h.v. nr. 4, tijdelijk opslaan van roerende zaken (3 parkeervakken) (ontvangen: 18-12-2020);
- Huizermaatweg t.h.v. nrs. 208-260, (3 parkeervakken) (ontvangen: 18-12-2020);
- Valkeveenselaan 3, bouwen van een woning (ontvangen: 18-12-2020);
- Driftweg 29, realiseren van een dakhuisje op het achterdakvlak van de woning (ontvangen: 19-12-2020);
- Naarderstraat 264, bouwen van een woning (ontvangen: 16-12-2020);
- Oud Bussummerweg 27, kappen van een beuk (ontvangen: 15-12-2020);
- Salamander 30, wijzigen van de voorgevel (ontvangen: 15-12-2020).

Sloopmeldingen (par.1.7 Bouwbesluit 2012)

- Eemnesserweg 51, verwijderen van asbesthoudende materialen uit de woning (ontvangen:11-12-2020);
- Gooilandweg 178a, verwijderen van asbesthoudende materialen uit de woning (ontvangen: 11-12-2020);
- Naarderstraat 264, slopen van een woning (ontvangen: 16-12-2020).

Meldingen spandoeken (art. 2:10 Apv)

- 02 december t/m 24 december 2020 en van 04 januari 2021 t/m 13 januari 2021, t.b.v. actueel aanbod cursus 2021 St. De Gooise Fotoschool (ontvangen: 10-12-2020);
- 11 januari t/m 20 januari 2021 - t.b.v. Actieweek Domino’s Pizza (ontvangen: 09-12-2020).

Op basis van bovenstaande kennisgeving kan geen zienswijze, bezwaar- of beroepschrift worden ingediend. Dat is wel mogelijk nadat op een aanvraag is beslist of een ontwerpbesluit ter inzage is gelegd. Deze (voorgenomen) besluiten worden bekendgemaakt onder de rubrieken ‘AFWIJKINGEN VAN BESTEMMINGSPLAN’, ‘ONTWERPBESLUITEN’ of ‘VERLEENDE VERGUNNINGEN’.

Verlenging van de beslistermijn

In het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo) is besloten voor de volgende aanvraag de beslistermijn met zes weken te verlengen:

- Blaricummerstraat 144, veranderen en isoleren van een bestaande garage (ontvangen: 11-09-2020).

Verleende vergunningen/besluiten

Omgevingsvergunningen (reguliere voorbereidingsprocedure)

- Driftweg 233, kappen van een boom (eik) (verzonden: 14-12-2020);
- Augustinuslaan 21, plaatsen van een dakkapel op het voordakvlak van de woning (verzonden: 14-12-2020);
- Noorderweg 58, wijzigen van de voorgevel (verzonden: 18-12-2020)

Collecte

Landelijke organisaties collecteren in de regel volgens een vast rooster. Dit collecterooster vindt u op de website van het Centraal Bureau Fondsenwerving (www.cbf.nl).

Bezwaar

Als u door een of meerdere van bovengenoemde besluiten rechtstreeks in uw belang bent getroffen, dan kunt u binnen zes weken na de verzenddatum van het besluit een gemotiveerd bezwaarschrift overeenkomstig de Algemene wet bestuursrecht indienen. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan burgemeester en wethouders van Huizen, ter attentie van de bezwaarschriftencommissie, Postbus 5, 1270 AA Huizen. Het bezwaarschrift bevat: ondertekening, naam en adres van de indiener, een dagtekening en een omschrijving van het besluit waartegen bezwaren bestaan. Het indienen van een bezwaarschrift schorst niet de inwerkingtreding van een omgevingsvergunning.

Voorlopige voorziening

In geval van onverwijlde spoed kunt u een verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening doen. Voorwaarde hiervoor is dat u ook bezwaar heeft gemaakt. Het verzoek om een voorlopige voorziening kunt u indienen bij Rechtbank Midden-Nederland, Afdeling bestuursrecht (onder vermelding van bodemzaken of voorlopige voorzieningen) Postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Gaat uw bezwaar over een omgevingsvergunning? Deze treedt dan niet in werking, voordat de rechtbank op dit verzoek heeft beslist.

Inzage stukken

De hiervoor genoemde ontwerpbesluiten, vergunningen, weigeringen e.d. kunt u inzien bij het Klantcontactpunt in de hal van het gemeentehuis. Aanvragen en meldingen zijn op afspraak in te zien bij het Omgevingsloket. Om een afspraak te maken, mailt u naar omgeving@huizen.nl. Telefonisch een afspraak maken kan via 14 035.

Afbeelding
Senioren Beweegaanbod Huizen Algemeen 18 apr, 10:30
Afbeelding
Aanleg glasvezelnetwerk in Crailo en Bikbergen Algemeen 18 apr, 07:05
Afbeelding
Vacatures Algemeen 18 apr, 07:05
Afbeelding
Agenda raad Algemeen 18 apr, 07:05
Afbeelding
Energietoeslag - hulp bij betalen energierekening Algemeen 18 apr, 07:05
Afbeelding
Bieden op aangetroffen fietsen en aanhangers Algemeen 18 apr, 07:05